Kalite Politikamız
OPS’nin hedefi; müşteri memnuniyetine,standartın şartlarına dayalı olarak kalite ve verimliliğimizin arttırılmasıdır.
Bu anlamda kalite politikamız;
- Müşteri istek ve beklentilerini istenen kalite, miktar ve zamanda karşılamak,
- Çalışanların bilinçli ve katılımcı olmasını sağlamak için eğitimler vermek,
- Sürekli iyileştirme için çalışmaktır.
Bu amaca ulaşırken temel ilkelerimiz;
• Sürekli iyileştirme,
• Müşteri tatminini arttırmak,
• Çalışan memnuniyetini arttırmak,
• Liderliği ve çalışan katılımını teşvik etmek,
• Çevrenin korunması sağlamak,.
• Uygulanabilir şartları yerine getirmek olacaktır.
Biz yönetim olarak inanç birliği içerisinde kaynaklarımızı bu yönde kullanacağız.